środa, 16 lipca 2014

couchsurfing


    Z życia couchsurfera czyli zalety spania na cudzej kanapie. Przez ostatnie dwa tygodnie surfowania w Holandii i Rzymie poznałam wspaniałych ludzi, którzy potrafili dać z siebie wszystko goszcząc nas. Zdecydowanie polecam włączenie się w społeczność couchsurfingu, bądź podróżnikiem a nie turystą!

    Life of a couchsurfer - advantages of sleeping on somebody's couch.   For last two weeks I was couchsurfing in the Netherlands and Rome. I met wonderful people who have done their best as our hosts. I recommend joining the couchsurfing community - be a traveller not a tourist!

3 komentarze:

  1. Czytałam o tym i bardzo mi się podoba pomysł! Holandia<3 Zazdroszczę bardzo:) To był twój pierwszy raz z taką formą podróży? Pozdrawiam:) - kopytkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham couchsurfing! Nie ma lepszego poznania miasta "od kuchni" :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam kiedyś o couchsurfingu, ale jakoś nie mam do tego odwagi :( Wciąż się obawiam, że mogę trafić na ludzi, którzy mogą nie być zbyt życzliwi :(

    OdpowiedzUsuń