środa, 1 kwietnia 2015

Morskie opowieści


    Miał być post wiosenny jednak zerknęłam za okno i zobaczyłam padający śnieg (tak, tak, chwilowo jestem w Polsce). Zmieniłam więc koncepcję i publikuję inny rysunek, projekt muralu, który stworzyłam na konkurs. W zamyśle miał on być muralem wiecznie zmieniającym się - zintegrowanym z pnączami rosnącymi w projektowanym patio. Poniżej zrobione na szybko wizualizacje jak to miało działać.

    I wanted to make a post about spring but when I looked through the window I saw it's snowing (yes, I'm temporally in Poland), so I changed my idea and I want to show you another draw - project of mural that I made for a contest. I wanted it to be endlessly changing mural, integrated with the plants that grow in the patio it was designed for. Below you can see the photo montage of how it suppose to work.


1 komentarz:

  1. No na prawdę niezła praca!:) Ciekawie wyglądałaby także na koszulce, czy cos:)

    OdpowiedzUsuń