piątek, 30 maja 2014

Hutascape

    Z takich rzeczy pozastfurczościowych, coś dla fanów z Krakowa. A właściwie to z Nowej Huty, która ma ambicje być osobnym miastem.
    Projekt muralu z naszymi hucianymi miejscami, których część może w bliskiej przyszłości zniknąć. Mamy więc Stylową, cepelię, kina Świt, Światowid i Sfinx, DH Wanda i inne.

    From out of stfurczość category, something from my fans from Cracov. Actually from the neighbourhood called Nowa Huta, which wants to be a separate city. I present you the project of a mural that shows the most important places for people that live in Nowa Huta, some of which may disappear in the near future.




     A wszystkich czytelników z Krakowa zapraszam na wernisaż naszych prac, 6tego czerwca, na ulicy Kanoniczej 1 :)


    All the fans from Cracow are invited to the opening of our exhibition, 6th of July, on Kanonicza street nr 1.


2 komentarze:

  1. Szkoda, że nie mieszkam w Krakowie, a i do niego mi baaaardzo daleko, ale gratuluje wernisażu i dobra grafika:) Pozdrawiam i mam może jeszcze taką malutką prośbę. Bo ze względu na to, ze masz duże doświadczenie, a ja jestem amatorką to byłoby miło jakbyś obejrzała moje prace i może zostawiła jakąś dobrą radę. Byłabyś mi na prawde niezwykle pomocna a ja wdzięczna.

    kopytkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny projekt muralu :) Ja ostatnio będąc na Krakowskim Kazimierzu znalazłam piękny mural koło starej zajezdni tramwajowej. Bardzo mi się spodobał.

    Ja od bardzo dawna nie mam weryfikacji obrazkowej i nie mam też problemu ze spamem. Cały trafia do zakładki Spam. Może to zależy od konkretnych blogów i filtrów :/

    A.

    OdpowiedzUsuń