czwartek, 16 października 2014

You're always so hungry like a monster you take all I got.



    Tak mnie naszło na rysowanie podczas słuchania Julii Marcell. A później wpadły mi w ręce pisaki i tak też się to skończyło, swoistym szałem twórczym. Nareszcie odkryłam darmowy skaner (A3!) na uczelni więc mogę spokojnie publikować nowe prace (a trochę ich się zebrało przez ten czas). Sama nie wiem czy lepsza była wersja czarno biała czy też ta w kolorze, ocenę pozostawiam wam (a polecam sobie zobaczyć rysunek w powiększeniu - dużo zyskuje).

    Drawing inspired by songs on Julia Marcell (Twin Heart in particular). Creative craze starded when I caught my promarkers and you can see how it finished. Finally I discovered free scanner on my university (size A3!) so I can publish my works (and there's bunch of them waiting due to lack of scanner). I don't know which version is better - black and white or colour. I leave it to your judgement.

2 komentarze:

  1. Jak a Ci skanera zazdroszcze takiego. ja własnie mam tylko a4 a w większości rysuje a3 i mam problem, bo zdjęcia prac dodaje zdjecia z telefonu:( A praca super!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi podobają się obie wersje... Nie potrafię wybrać :)

    OdpowiedzUsuń