piątek, 10 października 2014

Bomberos


    Kolejna z kartek urodzinowych, tym razem dla Pana Strażaka, który od paru dni jest dumnym posiadaczem 25 lat. Niestety skanera wciąż nie posiadam ale postarałam się doprowadzić zdjęcie do formy dosyć zbliżonej do oryginału.
    Po więcej szkiców i inspiracji zapraszam na facebooka.

    Another one from the birthday cards collection. That one was for Mr. Fireman, who is now 25 years old. Unfortunately I still don't have scanner but I tried to make the photo look like original drawing. 
   For more sketches and inspirations check my facebook fanpage.

Moltes Felicitats Arnau!

6 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci za bardzo miły komentarz! Twoje słowa wiele dla mnie znaczą bo często wchodzę na twojego bloga i tak jak ty chciałabym studiować architekturę na Politechnice... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Mam nadzieję, że napisałaś to szczerze ;D

      Usuń
    2. Oczywiście, że szczerze :D Po co miałabym kłamać? :)

      Usuń
  2. Pięknie tworzysz :) Fajnie jest mieć taki talent do rysunku :) Ja niestety takiej cierpliwości nie posiadam, za to mogę podziwiać prace innych, w tym Twoje :* Dodaję do obserwowanych, bo jestem pod wrażeniem talentu :) A co do Twojego komentarza pod moimi pracami to odpowiedziałam tak:
    "Jej, cieszę się że tak bardzo się podoba :* Byłoby mi niezmiernie miło, gdybym Cię zainspirowała do stworzenia przez to rysunku :) Jeśli będziesz mieć ochotę to rysuj śmiało i podeślij mi końcowy efekt :* Oczywiście wtedy zamieszczę rysunek (wyłącznie za Twoją zgodą) zarówno na blogu jak i moim fanpage'u z Twoim podpisem imieniem i nazwiskiem :) Miłego dnia :* " Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, nie wiem jak dodać do obserwowanych bo nie widzę nigdzie przycisku! :( Ale obserwuję na fejsie ;)

      Usuń
  3. hej, jak robisz ilustracje? Ręcznie i potem podkręcasz kolory w PS'ie? Właśnie sie zastanawiam jak najlepiej przekształcić rysunek na postać cyfrową ;)

    OdpowiedzUsuń